مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-01بين الملل

 ماجرای انفجار روزهای گذشته در نزدیکی کوه صفه اصفهان چه بود؟


در روزهای گذشته برخی رسانه های ضدانقلاب تلاش کردند با انتشار خبر انفجار در اصفهان، فضای شهر را دوباره به سمت تشنج و ناآرامی ببرند .

- در روزهای گذشته برخی رسانه های ضدانقلاب تلاش کردند با انتشار خبر انفجار در اصفهان، فضای شهر را دوباره به سمت تشنج و ناآرامی ببرند .

در روزهای گذشته برخی رسانه های ضدانقلاب تلاش کردند با انتشار خبر انفجار در اصفهان، فضای شهر را دوباره به سمت تشنج و ناآرامی ببرند که بلافاصله با اعلام علت و منبع صدای انفجار تلاش آنها ناکام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته برخی رسانه های ضدانقلاب تلاش کردند با انتشار خبر انفجار در اصفهان، فضای شهر را دوباره به سمت تشنج و ناآرامی ببرند که بلافاصله با اعلام علت و منبع صدای انفجار تلاش آنها ناکام ماند.

موضوع از این قرار بود که انفجارها مربوط به یک برنامه فرهنگی با نام تا پای جان در محل گروه 44 توپخانه ارتش اصفهان با موضوع روایت زندگی شهید صیاد شیرازی بود که اتفاقاً در زمینه تبیین و روشنگری در جهت نشان دادن پیشینه برخی از هسته های اصلی همین عوامل رسانه های معاند بوده است.

مسعود عشاقی تهیه کننده و کارگردان این برنامه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، گفت: قبل از توضیح درباره این حواشی پیش آمده  برای بهتر فهم شدن موضوع باید یک تعریف خلاصه ای از برنامه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ماجرای انفجار روزهای گذشته در نزدیکی کوه صفه اصفهان چه بود؟

 ماجرای انفجار روزهای گذشته در نزدیکی کوه صفه اصفهان چه بود؟